Kdo přispěje?:Dokud dýchám, doufám.
Kdo přispěje?
16. července 2012 v 10:39
achjo
Daniel a slečna Cindy je tatáž osoba, píšou totiž stejné hrubky
kdyby to byla nějaká elitní agentura, tak určitě nepíše takovéto pravopisné chyby....
16. července 2012 v 03:23
Cindy
Ahojky už 5 let pracuju jako společnice , na city tours a i na long term , jezdim celou dobu přez jednu agenturu a moje výdělky jsou 4000 eu týdně , podívala jsem se již po celém světě , někdy sama někdy s kamarádkou. Jezdim pravidelně každý msíc alespon na týden a přez zimu vypadnu i až na 2- 3 měsice někam do tepla .Znám všechny státy , všude jsem byla a vím o týhle práci uplně všechno - nebudu vam tu zaplnovat blog ale pokud by měl zájem někdo o radu tak pisnětě na
cindyvip@centrum.cz nemam problem s čimkoliv poradit dát kontakt nebo tak , konkurence se nebojim jao většina tady
16. července 2012 v 01:48
daniel luxury travel girls companion
Hezký den slečny , jmenuji se Daniel a hledám dívky ,které si rády vydělaji - denně 400-1300 euro , zaručeně to bývá 2000-5000 euro týdně , záleží hodně na tom kdo je jak šikovný - nabizim všechny destinace světa , nenudim stejnýma místama , nekecám co se týče výdlku a jezdí přeze mě dívky ,které se s vámi rády spojí aby vám řekly info . A nebo se k nějaké mužete i připojit na dalši tour . Nabizime z Evropy : finsko,francii,italii,holandsko,turecko,španělsko,nosrko,švýcarsko, z asie tokyo ,singapoor z australie syndey , z ameriky washington d.c. a los angeles atd .. bereme i začátečnice , poprvé mam raději když slečna zkusi evropu abychom věděly jak si sedneme a taky se určitě citi lip bliž doma napoprve muj email je :
luxurytravelcompanion@centrum.cz
15. července 2012 v 12:07
D.
Ahoj holky.ráda bych vyjela někam do zahraničí,ale nemám zkušenosti. Mohly by jste mi poslat na mail Vaše zkušenosti s různými agenturami? Popř. nehledáte některá kamarádku na tyhle výlety?
ce.cilie@seznam.cz
14. července 2012 v 14:49
Beauty.Money1@gmail.com